dissabte, 3 de març del 2012

El llibre del dia...


La noia de les taronges
"... però a l'hora del pati següent una de les noies va començar a anomenar-me "petit Einstein". Casualment són les mateixes noies a les quals el que més els entusiasma és experimentar amb el maquillatge d'ulls i els pintallavis i em sembla que experimenten amb moltes altres coses també... Jo no tinc res en contra del maquillatge d'ulls i els pintallavis però el fet és que nosaltres som en un planeta de l'espai. Només de pensar-ho ja em sembla que és per tornar-se boig. El sol fet de pensar que existeix un espai ja és un disbarat. Però hi ha noies a qui el rímel d'ulls no deixa veure aquest univers; com potser hi ha nois que obsessionats pel futbol, no són capaços de donar una ullada a l'horitzó. De totes maneres, des d'un mirallet per maquillar-se a un autèntic mirall de telescopi només hi ha un pas! Em sembla que és allò que se'n diu un "canvi de perspectiva". També ho podríem anomenar experiència espaterrant. Mai és massa tard per tenir una experiència espaterrant, però molta gent veu passar la vida sense adonar-se que flota en un espai buit." 

Si voleu saber com continua aquesta història, només heu de venir a la biblioteca i endur-vos:
La noia de les taronges / Jostein Gaarder. Barcelona : Empúries, 2009. ISBN: 84-9787-009-3.Signatura: JN GAR
No us el perdeu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada